2013. január 28., hétfő

Egy napom :)

Sziasztok!
Hát elérkeztünk az első bejegyzéshez :D. (Persze tudom, hogy már volt egy, de az csak bemutatkozás volt).
Holnap és holnapután nem megyek iskolába, mivel  fellépéseim vannak.Mivel táncolok.
Igy hát ma el is mentem az Auchan-ba, hogy vegyek egy pár cipőt. Két türkizkék szinű teniszcipő.
Ilyen kell :D
Nagyon szeretem őket, mást nem vásároltam. :) De hamarosan jön egy zsákmányos bejegyzés, mivel tervezgetek egy kisebb vásárlást :) 
Remélem, hogy lassacskán elérünk az 1 látogatóhoz vagy hozzászoláshoz, vagy bármihez :D
Nagyon-nagyon boldog leszek :) Ugyhogy ha egy valaki is betekintett már ide, kérem szépen (ha tetszik neki persze) reklámozza a blogomat. Ja igen, és képeket is be fogok szúrni majd ide-oda, nem lesznek ilyen "csak irás" bejegyzések. :D ( bár kicsit ez furcsán hangzott). :))
Köszönöm szépen ! Sziasztok :) 
*julee.

2 megjegyzés:

  1. Hú de szuper, kíváncsi vagyok a cipőre, a színes dolgokért én is nagyon odavagyok! :D :)

    VálaszTörlés
  2. Következőben kép is lesz :)Énis :) :D

    VálaszTörlés