2013. január 27., vasárnap

Nah helló-helló ! :D

Hát először is egy pár szó magamról.. 13 éves vagyok, (14 leszek juliúsban) lány. Romániában élek és most kezdtem el a blogírást. Sok bloggerlány követője vagyok, voltam és leszek. Így kedvet kaptam én is ! Remélem tetszenek majd a bejegyzések.
Lesz itt szó sminkről,ruhákról .. stb. egyéb dolgokról. 
Aki igazából inspirált engem: roseballerina.blogspot.com
Nagyon köszönöm neki, és remélem majd egyszer látja ő is ezt!
Hát akkor majd találkozunk a következő bejegyzésnél! 
Hellókaa. :)
*julee.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos vagy, megtiszteltetés, hogy valakit én inspirálok! :) Örülök, hogy írtál, és ezentúl is örömmel fogok ide visszatérni és olvasgatni a blogod, remélem sok-sok bejegyzés lesz. :)
    Sok sikert! <3
    Rose

    VálaszTörlés
  2. De jóó, hogy láttad :D :) Hát az elején kicsit nehéz lesz, de majd belejövök. Köszi :) <3

    VálaszTörlés