2013. február 3., vasárnap

Sziasztok!

Ez most egy "Ismerj meg jobban" bejegyzés lesz, vagyis egy TAG bejegyzés :D
Remélem, hogy tetszik. Ezt a kérdéssort már sokan elkészitették, igy gondoltam én is megcsinálom.:)

1.Kiről lettél elnevezve?

Hát, érdekes kérdés. Hát, úgy volt, hogy apukámnak volt egy ismerőse, akit Júliának hívtak, és apumnak megtetszett ez a név, és úgy döntött, hogy ha lánya lesz, Júlia lesz e neve. Ez így is lett :D 

2.Mikor sírtál utoljára?

Kb. 2-3 hete, pontosan nem tudom. Valami nem sikerül, sok próbálkozás után (nem tanulással illetve sulival kapcsolatos), így mikor hazajöttem, rájöttem, hogy nem sikerült, így hát kiborultam és sírni kezdtem. De nem vagyok sírós típus, szóval ha 2 hónapba 1-szer sírok, akkor az már nagy dolog nálam. 

3.Vannak gyerekeid?

Öhhm. Nincsenek, de majd szeretnék, ez természetes. :)

4.Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?

Persze, hát ez is olyan kérdés amire szerintem mások is inkább igen-nel válaszolnának. Van pár idegesítő szokásom, ami szerintem másoknak is feltűnt, de amúgy igen, barátkoznák önmagammal. :D

5.Gyakran van szarkasztikus?

Nem, nem nagyon. Bár néha-néha előfordul de utánna megbánom. :) 

6. Bungee-Jumpingolnál?

Persze, mindenképp. Félreértés ne essék, nem vagyok valami adrenalin függő. Sőt, régen tériszonyom volt, de legyőztem. Bungee-jumpingot még nem próbáltam ki, de ha lenne rá alkalmam szívesen mennék rajta 1-2 kört. :D

7.Melyik a kedvenc gabonapelyhed?

Háát.. nem nagyon eszem reggel ilyeneket, de ha egyszer elkap akkor ezeket a vegyeseket. Nem tudom hogyan magyarázzam el de megpróbálom :D Szóval ilyen átlátszó csomagolása van és vegyes..Szóval mindenféle magvak, megs száritott gyümik vannak venne.. Kb. olyan mintha madáreledel lenne, de nem az.Szóval azokat nagyon szeretem és egészségesek. :D

8.Mi az első dolog amit megnézel másokon?

Ami feltüník, természetesen az arc. De mondjuk nálam az nem annyira számít. Hát a viselkedése ami fontos számomra, és hogy mennyire értelmes. Mert mondjuk vannak ezek a mai tinik, akik csak buliba járnak, nem tanulnak stb stb. azokkal nem nagyon barátkozom, de szerencsére még nem akadt ilyennel dolgom. Bár ezt kicsit bután fogalmaztam meg :D

9.Milyen színű a szemed?

Világos kék. Mások mindig ezt veszik észre rajtam legelösször. Fiúk lányok egyaránt :D Suliban is "ismeretlenek" is beszológatnak, hogy szépszemű meg hogy milyen cuki szemeim vannak. :D De nincs ezzel semmi bajom, sőt. :D De beszúrok ide egy képet.

10. Horror vagy happy end?

Mind a kettőt nagyon szeretem. A horrot is bírom, nem vagyok félős típus, meg ilyen rosszatálmodó. De inkább mással nézem meg, mint egyedül. A happy endet mindig megnézem szivesen. :)

11.Kedvenc illatok?

Frissen sült kenyér, gyertyák, rózsa, eső illata.. Kb. ennyi de amugy sokféle illatot szeretek :) Csak most ezek jutottak eszembe :D

12.Nyár vagy tél?

A télben az a jó, hogy van karácsony meg szilveszter, meg sütésfőzés meg az a hangulat, forró csoki stb.. De én nyáron születtem, igy azt is nagyon szeretem, de ha választanom kellene akkor inkább nyár. 

13.Számitógép vagy TV?

Inkább számitógép, TV-t akkor nézek ha valami jó film van és este amelött elalszom. De filmeket is inkább a számitógépen nézek.

14. A legtávolabbi hely ahova eljutotál?

Görögország.

15. Van-e valami különleges képességed?

Nincs, bár szerintem ami nem igazáb képességnek számit, az az hogy jó emberismerő vagyok. Tudom ki az aki első látásra gyanús, és könnyen felismerem, hogy valakinek épp milyen hangulata van, hiába tagadja.

16.Hol születtél?



Erdély, Máramaros Szigeten. De most Kolozsváron lakom :)

17. Mi a hobbid?

Mostantól a blogolás, fényképezés és a TÁNC <3

18. Van háziállatod?

Van, egy tengerimalacom. Ami 1 éves és 1 hónapos. Kb. tavaly karácsony körül kaptam :D Zsömi a neve és lány.
Itt egy kép. A baloldali az enyém, a kis barna és borzos, a jobboldali meg egy barátnőmé, az fiú.

19. Kedvenc filmek?

Nagyon sok van de felsorolok párat:
Alkonyat, Lindsay Lohan filmjei ( összes xD ), az ilyen csajos filmek, horror közül.. háát.. nemtudom. A kör azthiszem ami megtetszett, de sokat láttam már.De a legelgondolkodtatobb, és aminek van mondanivalója, nagyon megható, de mégis izgalmas film is egyben..: Átnevelő tábor.
Mindenkinek ajánlom, én már 2-szer láttam, nagyon jó film. Nézzétek meg! Megéri!

20.Van testvéred?

Van, 17 éves fiú.

21. Mi leszel ha nagy leszel?

Nemtudom még. 3 dolog érdekel: biológia,kémia és a kozmetika.

Nah hát elérkeztünk a végére. Kicsit hosszú lett, de remélem nem unalmas :D
Köszi, hogyha elolvastátok, ha bármi kérdésetek van, irjátok meg, SZIASZTOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése